Klacht: Te vroeg vertrokken

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste lunaatjuh9, Niet leuk om te lezen dat de trein te vroeg is vertrokken. dat is zeker niet de bedoeling. Zou je nog aan kunnen geven op welk traject je reist? Op welk tijdstip de trein te vroeg is vertrokken. Vanaf welk station en in welke richting wou je reizen? Dan maak ik er een melding van in de regio. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht lunaatjuh9

5 maanden geleden - Hallo, fijn dat mijn klacht zo snel opgenomen wordt. Ik reisde vanaf Bunde richting (beek,geleen-lutterade) Sittard, om 8:47 zou de trein vertrekken maar hij vertrok om 8:45. Ook was dit andersom in Sittard richting Bunde, maar de precieze tijd hiervan weet ik niet meer.

Reactie van de melder van de klacht lunaatjuh9

5 maanden geleden - Groetjes !

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 12:35 geantwoord

Dankjewel voor de aanvullende informatie.

Ik stuur je bericht intern door zodat het besproken kan worden met de betrokken personen. Het is niet de bedoeling dat een trein te vroeg vertrekt en we stellen het dan ook zeer op prijs dat je de moeite neemt om het bij ons kenbaar te maken.

^Zoë

Alle klachten die gemeld zijn door lunaatjuh9