Klacht: Te vroeg of te laat !

op 28 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga bijna elke dag met de bus. De bus is of te laat of te vroeg. Wanneer ik een bus moet hebben die 06:28 wegrrijd, rijd die vervolens 06:25 weg. En een andere dag is die weer 5 minuten te laat.

Gewenste Oplossing:

Als de bus optijd komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hallo Sipe, Jammer om te lezen dat de bus niet altijd volgens schema rijdt. Kun je mij nog aangeven in welke regio je reist, met welke buslijn en waar je instapt? Dan kan ik je klacht intern verder doorzetten. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 oktober 2016 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door sipe97