Klacht: Te vroeg bij de halte

op 17 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1e bus reed 3 minuten te vroeg langs de halte waar ik moest opstappen ! Aangezien het ruim een half uur duurt voor de volgende bus en ik altijd stipt op tijd er sta, vind ik dit niet netjes! Zeker niet als ik hem nodig heb voor mijn werk !!

Gewenste Oplossing:

Voortaan de aangegeven tijden aanhouden en rekening houden met de mensen die de 1e bus nodig hebben !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 september 2016 om 08:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jamie,

Wat ontzettend balen dat je de bus hebt gemist omdat deze 3 minuten te vroeg langs de halte reed. Je geeft aan dat je er altijd stipt op tijd staat. Ik wil je er daarom graag op attenderen dat wij adviseren om altijd 5 minuten van tevoren aanwezig te zijn, om gebeurtenissen als deze te voorkomen. Dit omdat de tijden altijd licht af kunnen wijken vanwege bijvoorbeeld de invloed van verkeer. Hierdoor kan het net iets sneller gaan, of langer duren dan gepland.

Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamiernd92