Klacht: Te volle trein om 07.38 uur Sneek – Leeuwarden

op 06 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Momenteel ervaar ik mijn tweede jaar in een overvolle trein van Sneek naar Leeuwarden. Vorig jaar speelde dit ook, waarvan ik 2 keer een melding heb gemaakt.

Ik stap op in Sneek Noord. Als gedwongen schapen over een dam propt iedereen zich in de trein. Angstig kijkend, is er nog een plekje voor mij? Helaas worden we teleurgesteld. Nee, de meerderheid moet staan. En dit tegen het volle tarief van 4,50 euro. Zo’n gevoel alsof je in de trein staat in India is natuurlijk priceless. Maar kom op, mensen… Je zou toch zeggen dat je van het verleden leert.

Ik ga graag met de trein. Het is leuk, gezellig en zo kom je ook nog eens aan de bewuste beweging toe.

Maar conclusie – extra wagonnetje erachter kan geen kwaad…

Zie conclusie.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 07 september 2016 om 06:48 geantwoord

Goedemorgen Charissa,

Bedankt voor je bericht. Niet leuk om te lezen dat je gisterochtend in de trein moest staan. Ik stuur je bevindingen door naar de exploitatiemanager in de regio, zodat hij kan bekijken of er een extra stel moet worden ingezet tijdens de ochtendspits. We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva