Klacht: te volle trein

op 18 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

afgelopen zaterdag ben ik met de trein van 10.00 uur van Coevorden naar Zwolle geweest en dat doe ik wel vaker. Maar zaterdag was de de trein die in Coevorden aan kwam uit Emmen al overvol en de passagiers stonden toen al op de plek bij de deuren en het werd steeds voller naar mate we een stop maak. Tot mijn verbazing maakte de conducteur zeg er niet al te druk en verblijf mooi in de bijna lege 1 ste klas, terwijl oudere mensen maar in de overdrukke trein stel maar moesten blijven staan. Geen reclame voor Ariva.

ik zou als ik de conducteur was geweest een controle ronde door de trein hadden gemaakt en de oudere mensen een plaats aan geboden hebben in de eerste klas en niet zelf daar gebruikt van maken

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 september 2016 om 21:10 geantwoord

Beste Gerhard,

Wat jammer om te lezen dat de trein afgelopen zaterdag van Coevorden naar Zwolle om 10:00 uur vol zat. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om te moeten staan. Echter zijn onze treinen voorzien van staanplaatsen, het kan voorkomen dat er door drukte in de trein gestaan moet worden. Desondanks stuur ik je klacht door naar de betreffende regio. We blijven continu monitoren naar welke ritten de meeste vraag is en passen de inzet van het materieel waar dat mogelijk is, op aan. Excuses voor het ervaren ongemak.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Gerhardus