Klacht: Te volle bussen Drunen-Den bosch

op 08 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb nu al meerdere keren meegemaakt dat tijdens de ochtendspits de bussen te vol zitten en dus gewoon doorrijden. Hierdoor mis ik mijn aansluiting op de trein waardoor ik soms wel eens een uur te laat aankom in Nijmegen.
Het gaat om lijn 301. Ik stap op bij de Stationstraat in Drunen. En vanochtend reden er 2 bussen zo voorbij om dat ze te “vol” zitten. Maar achterin is dan nog staanruimte genoeg.

Ik ben tevreden als er of extra bussen worden ingezet in de drukke tijden, dus on de tien minuten, zodat er ook rekening wordt gehouden met de mensen die een trein moeten halen, of dat er langere bussen worden ingezet.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 september 2016 om 18:47 geantwoord

Beste Mandy,

Ai, balen zeg dat de reguliere bus en de extra bus jou voorbij rijden omdat deze al vol zitten. Ik begrijp dat je er van baalt als je bij de halte achter moet blijven en je een uur te laat op je eindbestemming arriveert. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de vervoerkundige in de regio zodat je melding meegenomen kan worden ter evaluatie en de hoeveelheid in te zetten bussen voor lijn 301.

Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd.

^MR
Webcareteam Arriva