Klacht: Te volle bus

op 29 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke ochtend (rond 7:45 op Druten) en middag (rond 16:00, 17:00, 18:00uur op Den Bosch) reis ik met de Arriva bus van Druten naar Den Bosch centraal. Zelf stap ik op in de Akkerstraat in Beneden Leeuwen. Iedereen moet strijden voor een plekje, er word daar door veel geduwd. De bus kan niet eens meer bij alle haltes stoppen, omdat het zo vol zit.

Met een dubbele bus, want we zien een bus terug rijden rond half 9 s' ochtend, daar zitten ongeveer 3 mensen en dat is wel een dubbele bus.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 september 2016 om 10:29 geantwoord

Beste Nina,

Jammer om te lezen dat de bus van Druten naar Den Bosch (lijn 165) 's ochtends vanaf Druten om 7:45 uur behoorlijk vol zit. Begrijpelijk dat je daar van baalt, helemaal als er ook nog bij geduwd wordt. Ik heb je bevindingen doorgestuurd naar de vervoerkundige in de regio zodat het ter evaluatie en monitoring meegenomen kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door pusaolnix