Klacht: te volle bus – 165

op 07 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik mocht niet mee met de bus omdat die volgens de buschauffeur al te vol was en hierdoor moest ik wachten op de volgende… Alsof ik niks beters te doen heb.. De buschauffeur komt zelf met een kleine bus terwijl die heel goed weet dat het altijd kei druk is om half 4 / 4 uur………..

Gewenste Oplossing:

Als ze met de grote bus komen of met twee bussen en iedereen dus gewoon normaal mee kan met de bus ipv behandeld te worden als veevervoer...........

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 september 2016 om 07:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Laura,

Dank voor je bericht. Jammer om te lezen dat je niet met de bus mee kon omdat deze te vol was. Ik zie dat het hier om lijn 165 Druten - Den Bosch gaat? Ik maak melding bij de exploitatiemanager in de regio zodat hij kan bekijken of er tijdens de middagspits mogelijk een extra of langere bus op dit traject kan worden ingezet.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je gisteren ervaren hebt.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door laura@93