Klacht: Te veel buitenlandse kosten in rekening gebracht

op 26 juni 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vrijdag nacht kwam ik aan in Kiev, uiteraard had ik mijn toestel op vliegtuigstand gezet. Nadat ik aankwam heb ik mijn mobiel van vliegtuigstand enkele seconde af gedaan. Ik kreeg een bericht van Vodafone waarin stond dat data 9,10 per mb kosten in Oekraïne. Ondertussen was het enige data verkeer enkele tekst berichten via What’s App. Deze berichten kosten minder dan 1 KB. Nu zie ik dat er 7mb in rekening is gebracht wat neer komt op 60,50. Dit is het maximale dat Vodafone in rekening mag brengen voor simkaarten die deze beperking hebben ingesteld. Voor mij als klant voelt het alsof ik beroofd ben door Vodafone. Vodafone heeft naar mijn mening onjuist gehandeld en meer in rekening gebracht dan er verbruikt is.

Gezien de enkele tekstberichten ben ik bereid 1 mb volledig te betalen. Deze mb is 9,10 exclusief btw.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Olaf.