Klacht: Te veel betaalt voor wat ik gekregen heb

op 24 september 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Beste tui
Hierbij mijn klanten .
Ik ben op 26 augustus naar Bonaire op vakantie gegaan. Tot onze verbazing hadden we s\\\’morgens op schiphol te horen gekregen dat we vertraging hadden. We zouden 11:00uur vliegen. Maar eer dat we gingen vliegen was het 14:00uur. Maar wat ik dan niet begrijp dat we niet met de Dreamliner vlogen maar een ouder vliegtuig. En die nog al erg vervuild was. De grond lag bezaaid met vuil mijn stoel onder de kruimels en het raam besmeurd met ik weet niet wat. Heb gevraagd aan de stuerd of ze iets had om mijn raam schoon te maken en werd afgescheept met een vochtige servet? Tijdens het vliegen riep de piloot om sorry voor alle overlast en vertraging als compensatie koffie /thee/water en entertainment gratis. Maar entertainment had ik al vooraf betaalt. Oordopjes werden uitgedeeld maar bij mijn sloel waren ze op? Na een uur hadden ze er toch nog wat gevonden. Ook water was op ? (Gratis ) er waren nog wel flesjes voor 2.50.
De stoelen die ik betaald heb Heb ik ook niet gehad? Tot slot het was een rommelleggen heenvlucht teveel betaald voor extraas:
Entertainment

M.v.g Jacqueline de Vogel v Leeuwen
Rob de Vogel
Klantnummer 14575675
Boekingsnummer 2691007594

Ik ben tevreden als ik mijn teveel betaalde kosten terug krijg en een tegemoetkoming voor mijn volgende reis.

M.v.g Jacqueline de Vogel van Leeuwen .
Rob de Vogel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Reactie van de melder van de klacht De Vogel van Leeuwen Jacqueline

2 maanden geleden - beste tui graag wil ik reactie via mail of telefoon 0633929262

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De Vogel van Leeuwen Jacqueline