Klacht: Te veel belkosten onterecht afgeschreven zonder te waarschuwen.

op 25 mei 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

We gebruiken al lang diensten van Vodafone en eigenlijk altijd tevreden waren. In de maanden maart en april wegens corona zaten de kinderen vanuit thuis te studeren en heel vaak moesten ze via de telefoon communiceren. Mijn zoon heeft vodafone abonnement met 150 belminuten en op het gegeven moment hij is niet opgelet en boven zijn belminuten heen gegaan, wij gingen er vanuit dat als je over jouw limiet heen praat, dan wordt je tenminste gewaarschuwd, maar blijkbaar is er iets misgegaan met de communicatie via SMS (deze SMS namelijk heeft mijn vrouw op haar zakelijk abonnement van Vodafone ontvangen en niet opgelet, want daar heeft ze onbeperkt belminuten). We hebben gebeld en hadden hele aardige vrouw van Vodafone aan de lijn, ze vertelde dat er is inderdaad iets misgegaan en afschrijving van maart kunnen ze niet meer terugdraaien, maar de komende van april zouden we voor jullie tegenhouden. En als bonus voor het ongemak krijgen jullie van ons nog extra Internet Data. Dat hoefde niet, maar goed, bedankt en tot ziens! Afgelopen week werd er toch een groot bedrag voor de belkosten van april afgeschreven. We proberen weer Vodafone te bellen, medewerker weet er niets van, er is alles in orde en wat is afgeschreven is niet meer terug te draaien…wat een trut krijg je dit keer aan de lijn…geen meedenken, iets nakijken, in deze situatie meeleven…ik vraag haar de manager of hoofd van de afdeling te roepen…nee, dat mag ook niet..wat vervelend is dit…en jij als een trouwe klant (drie privé abonnementen van vodafone, een zakelijk abonnement en alles van Ziggo) wordt zo behandeld. Vind het echt niet kunnen, heel erg is dit.

Onterecht afgeschreven bedrag wordt teruggedraaid.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door samir.nl