Klacht: Te vaak niet de producten in het schap die je in je boodschappenkar wilt doen

op 13 september 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

In de AH in Zuidhorn wordt de laatste tijd, tijdens verjaardagsfeestjes, langs de lijn bij sportwedstrijden, na afloop van vergaderingen etc.etc. gesproken over de afnemende kwaliteit van de AH sinds het vertrek van eerst Pieter Bijlsma en later Abbe ??? Te vaak grijp je mis tijdens het boodschappen doen. Wij kunnen deze ervaring bevestigen, want wij grijpen inderdaad te vaak mis omdat het schap leeg is en het betreft niet alleen versproducten maar ook bij houdbaar.
Jumbo Groningen, enkele kilometers verder op, heeft hier erg veel profijt van.

Als je niet meer zo vaak misgrijpt tijden het boodschappen doen. En als de verhalen tijdens verjaardagsfeestjes e.d. stoppen wat betreft dit thema. AH Zudhorn is een onderdeel van de sociale context in een dorpsgemeenschap en de GH groep heeft daar geen enkele feeling mee erg jammer.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hessel Brandsen