Klacht: Te sterke leesbril.

op 07 mei 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

2 Leesbrillen gekocht, ogen op gemeten maar nu zijn de geleverde glazen veel te sterk. Moet de krant op 25 cm afstand lezen daarbij komt dat ik er hoofdpijn van krijg en duizeling van word. Hierbij komt ook nog doordat de sterkte hoger is geworden ,de glazen super dik (jampot glazen) . Deze brillen wegen bijna 2x zo zwaar als mijn bestaande brillen. Ik koop altijd normale standaard brillen glazen heb nog NOOIT extra er voor betaald, nu werd wel gevraagd om dunnere glazen a € 99,00 maar dat doet ik gewoon niet, is ook niet verteld dat de glazen extreem dik en zwaar zouden worden.

Als ik weer normale glazen krijg, zonder bijbetaling. Of mijn geld terug.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 09 mei 2016 om 16:15 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw email.

Spijtig dat uw brillen niet naar wens zijn, onze excuses voor het ongemak. Als de sterkte niet juist is dan adviseren wij u om een nieuwe afspraak te maken in de winkel zodat zij uw ogen en de bril nogmaals kunnen nameten. Of u laat aan ons weten bij welke winkel u klant bent onder vermelding van uw naam en geboortedatum zodat wij hen kunnen benaderen. U kunt dit sturen naar nl.service@specsavers.com

Bij een sterkte van een dioptrie van 3 of hoger zullen wij altijd dunner geslepen glazen adviseren. Anders worden de glazen te dik en te zwaar. Wellicht is uw sterkte veranderd ten opzichte van de vorige keer.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard Vreug.