Klacht: Te late bezorging

op 13 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

De blaadjes worden pas dinsdagavond of woensdagavond bezorgd. Dat is te laat. Dan zijn alle aanbiedingen al weg. Voorheen werd t op zondag bezorgd. Dat is correct. De aanbiedingen beginnen maandag

Wanneer de blaadjes op zondag worden bezorgd

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 mei 2020 om 12:12 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht.

Bezorgdagen

Onze bezorgers mogen de folders op zaterdag tm dinsdag verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Tip

Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Folders.nl of download de www.Folders.nlapp voor jouw tablet enof smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeel handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via
https:www.spotta.nlklantenservice

Klantenservice Spotta

Heeft op 13 mei 2020 om 12:32 geantwoord

Waarom kon die jongen het wel m'n op zondag rondbrengen en dit meisje niet. Ligt volgens mij dus aan de bezorgers en niet aan de winkels

Alle klachten die gemeld zijn door oranje