Klacht: Te late bezorging

op 11 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Al een heel aantal weken ontvang ik de folders pas op woensdag laat in de middag. Dat is echt vervelend omdat ik nu achter het net vis met aanbiedingen. Vooral als daar een bon voor nodig is.

Ik ontvang de folders graag zo vroeg mogelijk in de week.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 oktober 2017 om 16:27 geantwoord

Geachte mevrouw Luimes,

Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet op de juiste dag hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in de brievenbus krijgt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst een keer niet of wederom niet op tijd? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door humaanchoriongonadotrofine