Klacht: Te lange wachttijd

op 18 december 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

13 oktober een afspraak gemaakt voor 6 december
Hans Anders verzet de datum naar 12 december , de audicien was verhindert
Bij de Mare in Alkmaar aangekomen bleken ze nog verhuist te zijn ook naar een pand 500 meter verder, geen verhuis bericht gehad.
Klagen bij Hans Anders Zegt de audicien
Bij deze dan .

Kortere wachttijden 12 weken is echt te lang

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 18 december 2017 om 11:21 geantwoord

Beste Jg.groen,

Op 14 december 2017 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede geuit over de verhuizing van de winkel in Alkmaar en de wachttijd voordat uw vader geholpen kon worden.

Ik heb op 18 december 2017 telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als de wachttijd langer is. Ik heb u uitgelegd dat de audicien een agenda heeft en als die vol zit, dan kunnen wij daar helaas geen extra afspraken op inboeken. Ik bedank u dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede kenbaar te maken en de tijd heeft genomen om uw klacht met mij te bespreken.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en beschouw de klacht als behandeld.

Dave
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jg.groen