Klacht: te lang wachten voor bus

op 16 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

hallo,

ik heb elke dag een probleem met de bussen van Arriva, het gaat om de 401 en de 402 richting Breda. ik moet opstappen in nieuwendijk aan de rijksweg a27 en ik sta bijna elke dag een aantal bussen te wachten omdat hij doorrijd omdat de bus vol zit. vandaag heb ik bijna 5 bussen lang bij de bus halte gestaan omdat ze niemand meer toelaten in de bus omdat je in de bus niet mag staan. ik kom hierdoor regelmatig te laat op school!! het maakt tegenwoordig niet uit om welk tijdstip je de bus pakt in de ochtend want alles zit vol en dat begint al bij de tol in Sleeuwijk/Werkendam, vervolgens komt hij bij ons in nieuwendijk en rijd hij ook door en daarna komt hij langs Hank en daar rijd hij ook voorbij door de volle bus. ik hoop dat er hier wat aan gedaan kan worden dat er bijvoorbeeld meer extra bussen worden in gezet zodat iedereen gewoon op tijd kan komen per halte van de haltes die ik net heb opgenoemd staan er elke keer gemiddeld 20 mensen te wachten en het worden er steeds meer omdat de bus te vol zit!

ik ben pas tevreden als dit probleem is opgelost en dat iedereen gewoon op tijd op school kan komen. ik hoop dat er hier wat mee gedaan kan worden en dat er snel wat veranderd. ik blijf vanaf nu klachten sturen tot dit probleem is opgelost!

ik praat nu niet alleen voor mezelf maar voor alle mensen die er helemaal klaar mee zijn dat ze gewoon 3 tot 4 bussen voorbij zien rijden omdat hij vol zit en dus allemaal te laat komen!

mvg,

Denise

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 september 2016 om 11:15 geantwoord

Hallo Denise,

Jammer om te lezen dat het nog niet soepel loopt met lijnen 401 en 402 in de ochtendspits. Daarvoor onze excuses. Ik stuur je klacht door naar de exploitatiemanager in de regio zodat hij kan bekijken of er in de ochtenduren extra bussen kunnen worden ingezet op dit traject. Hopelijk merk je snel verbetering!

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door denisesonnema