Klacht: Te lang wachten op gebruikersnaam en wachtwoord

op 03 juni 2016 over ING in de categorie Banken

Mijn klacht is dat we al meer dan een half jaar op onze gebruikersnaam en wachtwoord zitten te wachten we kunnen geen rekeningen betalen niet kijken wat het saldo is. We hebben talloze telefoontjes gepleeg naar de ing maar steeds zeggen ze binnen drie of vijf dagen heeft u het binnen maar tot nu toe nog steeds niks ontvangen.

Ik ben pas tevreden als we de gebruikersnaam en wachtwoord binnen hebben en wel zo snel mogelijk.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

ING

Heeft op 03 juni 2016 om 19:08 geantwoord

Beste Ettie,

Wat jammer dat je eerdere telefoontjes niks hebben opgeleverd. Sorry voor het ongemak!

Ik heb telefonisch contact opgenomen en met je man afgesproken dat jullie zelf het makkelijkst een nieuw wachtwoord kunnen activeren. Van hem begreep ik dat de gebruikersnaam nog wel bekend is.

Je gaat naar ing.nl en klikt rechtsboven op de oranje knop 'Inloggen'. Vervolgens klik je onder te twee balken waar je normaal je gebruikersnaam en wachtwoord invult, op 'Nieuw wachtwoord en/of gebruikersnaam aanvragen'. Je vult het aanvraagformulier in en de rest wijst zich vanzelf. Je kunt hierna meteen weer inloggen. Deze procedure is de kortste klap.

Ik hoop dat je er zo uitkomt. Zo niet, dan helpen we je graag verder.

Vriendelijke groet,

Hilde
ING Webcare

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ettie Jakobs