Klacht: Te laat vertrek

op 03 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Haast iedere zaterdag vertrek ik vanaf de beginhalte in Bergen op Zoom met de bus naar Roosendaal (lijn 112). Dat de bus te laat vertrekt is eerder normaal dan uitzondering. De chauffeurs staan altijd nog op het gemak te roken en/of met collega’s te kletsen als de vertrektijd al is aangebroken. Vervolgens stappen ze op hun gemak de bus in om deze gereed te maken. Soms stap ik op de tweede halte op en sta ik daar vijf minuten te wachten, niet wetende waar mijn bus blijft.
Ik vind het erg jammer dat de chauffeurs de vertrektijden niet serieus nemen en meer waarde hechten aan het roken met collega’s.

Als de bus vertrekt wanneer deze zou moeten vertrekken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Hallo Nanne, Jammer om te lezen dat je op zaterdag regelmatig vertraging ondervindt op dit traject. Ik wil hier graag melding van maken richting de teammanager in de regio zodat hij dit met zijn team kan bespreken. Weet jij je ook nog specifieke tijdstippen te herinneren? Dan kan ik hier gericht melding van maken en kunnen de juiste personen worden aangesproken. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 21:40 geantwoord

Helaas heb ik geen mlding gekregen van de reactie van Arriva en hoop ik daarom dat zij de informatie alsnog tot zich willen nemen.
Traject is de bus 112 richting Roosendaal via Heerle van 9:01 Station Bergen op Zoom en 9:02 vanuit de Asselbergsstraat.

Nanne

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 21:54 geantwoord

Hoi Nanne,

Bedankt dat je de gegevens alsnog door hebt gestuurd! Ik heb je melding doorgezet naar de regio.

^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Nannenm