Klacht: Te laat op werk

op 24 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 24 september 2017 om 17:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ralph1988,

Spijtig om te lezen dat onze website bij jou steeds vastloopt. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Ik maak de hele middag al gebruik van onze website en ik er vaar er geen problemen mee. Tevens heb ik onze website geopend via een iPad en ook daar werkt onze website perfect. Wellicht zou je kunnen proberen om een andere browser te gebruiken of om je computer opnieuw op te starten.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Ralph1988