Klacht: Te laat en verwelkt

op 26 juli 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen maandag 24 juli 2017 is mijn zus afgestudeerd voor haar HBO. Omdat ik erg trots was op haar heb ik betaald voor rozen inclusief turbo service a €8.95 verzendkosten.
De gehele familie was de hele dag thuis om dit feestje te vieren. Helaas, de rozen werden niet bezorgd en er werd aangegeven dat er “niemand” thuis was. Erg opvallend aangezien er 8 personen tot laat in de avond aanwezig waren en er niet aangebeld is. Daarnaast is er door de buren ook geen bezorgbusje gezien. Ook zaten de bloemen in een doos welke speciaal ontwikkeld is om door de brievenbus te bezorgen. Dit is punt 1 van mijn klacht. Dit nooit meer.
Toen de bloemen de volgende dag pas aan het einde van de dag geleverd werden, heeft mijn zus ze netjes uitgepakt en volgens voorschriften in een vaas gezet. Vandaag zijn de bloemen volledig verwelkt.
Wat een mooi cadeau had moeten zijn blijkt een grote oplichting, waar de ontvanger niets aan heeft gehad.

Gewenste Oplossing:

Retourneren van turbo kosten en kosten bloemen of retourneren turbo kosten en nieuw boeket voor de geslaagde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 26 juli 2017 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Juanita,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de bloemen pas een dag later zijn bezorgd en de kwaliteit niet is zoals verwacht. Onze excuses hiervoor. We kunnen er voor zorgen dat er nieuwe bloemen worden bezorgd en zullen daarnaast de verzendkosten vergoeden. Mocht je dit niet wensen kunnen we uiteraard het gehele orderbedrag aan je vergoeden. We horen graag wat je voorkeur heeft.
Greetz Eline

Heeft op 26 juli 2017 om 14:53 geantwoord

Ik wil graag het volledige bedrag terug.

bedankt voor deze oplossing, maar dit is wel de eerste en de laatste keer dat ik iets bij Greetz besteld heb.

Bericht van Greetz.nl

4 maanden geleden - Beste Juanita, Nogmaals bedankt voor je reactie. We gaan ervoor zorgen dat bedrag terug wordt gestort naar het rekeningnummer waarmee ook betaald is. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen. Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag. Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door JVis