Klacht: Te laat door buschauffeur

op 16 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn zoon gaat al twee jaar met bus 6 in Breda naar school en heeft nooit geen problemen gehad. Dit schooljaar, dat dus 2 weken oud is, is hij al twee keer te laat op school gekomen omdat de bus minuten te laat bij de halte aankomt, de buschauffeur op zijn gemakje naar t station kachelt waardoor hij zijn volgende bus mist!
Ik hoop dat hier zo snel mogelijk iets aan gedaan wordt! En ik geloof dat hij niet de enige was die hierover liep te mopperen.

Buschauffeur op tijd bij de halte en mocht hij later zijn begrijp dan dat er mensen in de bus zitten die een andere bus moeten halen op het station dus een beetje de vaart erin houden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 september 2016 om 12:58 geantwoord

Hallo Jessica,

Jammer om te lezen dat het dit schooljaar nog niet altijd even soepel verloopt met lijn 6. Ik stuur dit verhaal door naar de teammanager in de regio, zodat er naar de punctualiteit van deze lijn gekeken wordt. Hopelijk merkt je zoon op korte termijn spoedig verbetering. Excuses aan je zoon voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva