Klacht: Te laat

Wilgenlaan88 op 23 januari 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Waarom zijn ze altijd te laat

Als ze op tijd zijn

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van

2 jaren geleden - Beste Wilgenlaan88, Wat jammer om te lezen dat je ervaart dat de bussen altijd te laat zijn. Heb je meer informatie zoals datumtijdstip dat de bus te laat was en lijnnummer van de bus. Bij welke halte je dan wacht en waar je naar toe wilt reizen. Kun je nog aangeven met welke lijn je wilde reizen, hoe laat de bus er moest zijn en bij welke halte je stond te wachten. En waar wilde je naar toe reizen? Met vriendelijke groet, Anita Medewerker Arriva klantenservice

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Wilgenlaan88, Helaas hoorden we niets meer van je. Graag ontvangen we de gevraagde gegevens van je, zodat we je klacht in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Wilgenlaan88

1 jaar geleden - Was de 136 kwam niet opdagen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Wilgenlaan88, Graag ontvangen we de gevraagde gegevens van je, zodat we je klacht in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Arriva

Heeft op 27 april 2020 om 08:29 geantwoord

Beste Wilgenlaan88,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 24 maart 2020.

Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

Ga alleen met de bus of trein als het noodzakelijk is.
Geef de ruimte aan mensen die het ov het hardst nodig hebben.
En houd 1,5 meter afstand.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva