Mijn Klacht:
Hallo,
Wij krijgen altijd te laat de reclame folders binnen. .
Maandag gaan de acties al in.. en vaak worden ze maandag avond pas geleverd en soms enkele keer nog wel wat later in de week. Best vervelend want wij hebben al best wat koopjes gemist!!
Mvg M.Bos
Gewenste Oplossing:
Als ze netjes optijd voor de acties in gaan worden bezorgd, want waarom moet je anders folders gaan lezen als de acties al weg zijn ??

