Klacht: Te laat

Annelies555 op 15 maart 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gistermiddag een kaart bij jullie besteld maar deze is vandaag niet bezorgd.
Beetje jammer aangezien hij morgen niet meer jarig is.

Gewenste Oplossing:

Dat kan nu niet meer. De verjaardagskaart is nu een dag te laat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 11 april 2018 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Annelies,
Bedankt voor je melding.
Wat ontzettend jammer om te horen dat de kaart op moment van schrijven niet bezorgd was.
We kijken graag voor je na wat er is gebeurd waardoor de kaart niet op tijd is geleverd.
Is het mogelijk om ons een ordernummer te sturen
Horen het graag van je!
Greetz Eline

Alle klachten die gemeld zijn door