Klacht: Te laat

op 27 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen

Ik heb nu al een aantal weken achter elkaar gehad dat de bus 122 en 117 in Terheijden elke keer dramatisch te laat is, waardoor ik mijn trein niet haal voor school, te laat op school kom en de les niet in mag. Vandaag ook weer: op de app 9292 stond dat de bus om 7:13 zou komen bij de polderstraat in terheijden. Op het bord stond zelf 7:16 (deze miscommunicatie van app en bord is al vervelend) en uiteindelijk kwam de bus om 7:24. Waardoor ik mijn trein van 7:39 heb gemist en dus 10 min telaat ongeveer ennde les niet in mag door regel can school. Doordat uw buschauffeurs het blijkbaar niet snappen om op tijd te komen (sinds de nieuwe halte er is) krijg ik problemen op school.. want ja ik leer wel een vak :-). Ik neem aan dat hier wat mee wordt gedaan aangezien het al een paar weken zo gaat. 2 weken geleden was de bus ook een keer te vroeg! En dan praat ik over 10 minuten waardoor ik de laatste bus niet heb gehaald. Ik vind het heel erg slecht dat ik de dupe ben door deze busmaatschappij

Als de bus op afgesproken tijd aankomt zodat ik mijn trein die erop aansluit gewoon kan halen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 september 2016 om 09:40 geantwoord

Goedemorgen Danique,

Jammer om te lezen dat het nog niet soepel verloopt met lijn 122 en 117. Ik stuur je klacht door naar de regio zodat er naar de punctualiteit van deze lijnen gekeken wordt. Hopelijk merk je snel verbetering op dit traject. Onze excuses voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Daniquedr