Klacht: Te hoge telefoonrekening

op 28 december 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

In september 2012 ben ik voor een paar weken in Marokko geweest ivm de dood van mijn familie.
Toen ik terug kwam kreeg ik tot mijn grote verbazing een veel te hoge rekening 2.708,68 ct en toen ik navraag deed nav deze kosten waren geweest bleek het te gaan over dataverbruik in het buitenland.
Ik ben een vrouw van 61 jaar destijds rond 55 jaar.. ik heb nooit geweten dat ik zoveel data verbruikt had sterker nog heb er geen verstand van, maar wel her volle verstand om te weten dat een data gelimiteerd is en dat de klant bericht moet worden indien men over het limiet heengaat!
Inmiddels zijn veel klanten bij Vodafone gedupeerd en hebben hun klacht ook op social media kenbaar gemaakt en hebben vergoedingen gekregen! Ook heeft Vodafone nooit eerder met bkr toetsing etc gewerkt en zijn er vele fouten gemaakt!
Ik vraag u vriendelijk om mijn zaak opnieuw te beoordelen, omdat ik eerder in een Vodafone zaak ben geweest en afgewimpeld ben met de melding is uw verantwoordelijkheid! Maar zo gaat dat niet!
Ik weet niet meer wanneer ik mijn contract bij jullie heb afgesloten maar ik heb .

Ik heb net zo veel recht als de mede gedupeerden..
hartelijke groet,

Als ik tegemoetkoming krijg en Vodafone inziet dat ik net als alle nadere gedupeerden het slachtoffer zijn van het ongelimiteerde dataverbruik waar ik geen benul van had.
Ik kom net rond en dit heeft een hak gezet in mijn financiële plaatje. ik hoop dat 2018 dan ook een goede start zal opleveren!
In ieder geval het beste gewenst aan jullie allemaal!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niesrayan22