Klacht: te hoge rekening en vervolgens niet te bereiken

op 02 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals vele andere hier heb ik in maart en april ook een te hoge factuur ontvangen ivm verkeerde data abonnement. Heb hier meermalen over gemaild met Youfone, maar hier komt dus geen reactie op. Vervolgens ben ik gaan bellen, maar na 2 x een half uur in de wacht te staan heb ik ’t maar opgegeven. De bereikbaarheid van Youfone is dus barslecht.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval een terugkoppeling wanneer ik de credit mag ontvangen van de te hoge factuur. en dan uiteraard de credit zelf zsm tegemoet te zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 06 juli 2012 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Direct contact gehad met de klant

Alle klachten die gemeld zijn door Hippodermus