Klacht: Te hoge afrekening stookkosten 2015

op 15 juni 2016 over Techem in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs heb ik een jaarafrekening stookkosten 2015 ontvangen waarin staat dat ik nog ruim een bedrag van €2100,- (!) moet bijbetalen. Maandelijks betaal ik al een voorschot van €50,-. Dit zou betekenen dat ik in 2015 ruim €2700,- heb verbruikt aan stookkosten. Dit is een absurd hoog bedrag en kan nooit kloppen aangezien mijn vriendin en ik fulltime werken/studeren. We zijn alleen in de avonden thuis en dan nog zetten we vaak de verwarming niet eens aan. Ik heb een jaaroverzicht gekregen waarin mijn verbruik staat genoteerd. Hierin staat dat ik zelfs in de zomermaanden erg veel verbruikt heb. Dit kan nooit kloppen, omdat wij logischerwijs de verwarming niet aanzetten in de warme zomermaanden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden indien onderzoek wordt verricht en geconcludeerd wordt dat dit een fout is. Ik zal niet betalen voor zo\'n absurd hoge bedrag!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Techem over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Techem in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Techem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Techem

Heeft op 06 december 2016 om 13:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door De heer Abbas