Klacht: Te hard rijden

op 07 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gisteren stapte ik in Son op de bus bij een chauffeur met een lange staart. Hij is vaker mijn chauffeur en dat is niet zo plezierig. Deze man rijdt echt veel te hard. Bovendien denkt hij rechtdoor over rotondes te kunnen rijden en een noodrem te maken bij een bushalte, zebrapad of stoplicht. Echt ontzettend onveilig en het geeft totaal geen fijn gevoel. Helaas moest ik eind van de middag weer bij deze man instappen. Het betrof bus 156 naar Eindhoven/Den Bosch om 11.04 en 17.48 uur.

Als er met normale snelheid wordt gereden ben ik tevreden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Goedenavond Lara, Dat klinkt als een minder prettige ervaring. Chauffeurs horen een correcte rijstijl te hanteren. Ik heb er een melding van gemaakt zodat dit op basis van hoor- en wederhoor kan worden besproken. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 17:45 geantwoord

Groet,
^JE

Alle klachten die gemeld zijn door Laravandermaat