Klacht: Te druk, geen reactie mail en opzegging

op 25 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

In het begin van mijn abonnement was ik er tevreden met het lage tarief, en dat de sport school onderweg naar huis zit. Helaas gingen er nog 2 andere sportscholen in de buurt dicht, waar door het bij basic fit te druk werd! Heb dit al meerdere malen gemaild maar toen kreeg ik echt een belabberd antwoord terug, toen ik daar op reageerde heb ik helemaal geen antwoord meer gehad, en dat is heel slecht! Soms staat er gewoon een rij bij de apparaten, mensen wachten bij de bar omdat er niks vrij is. Ik ga inmiddels ook niet meer maar betaal wel. Ik heb mijn abbo op gezegd maar loopt tot maart terwijl mijn abonnement in december begon. Omdat dit een actie was met eerste 3 maanden gratis sporten tellen ze pas vanaf de datum dat je betaald. Dat is natuurlijk echt sneaky, hier zie ik dan ook graag een oplossing voor. Personeel is ook niet echt vriendelijk alleen degene die ik daar ken. Maar de rest allemaal een sagerijnig gezicht en een goeiedag is ver te zoeken. Ben echt totaal niet tevreden.

Als mijn abbo per direct stopt of per december en niet per maart, ik vind dat namelijk echt oplichterij.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 25 augustus 2016 om 08:19 geantwoord

Beste Anne,

Bedankt voor je bericht.

Ik vind het vervelend om te horen dat je vanwege de drukte niet fijn kunt sporten. Is er wellicht een mogelijkheid om op een ander tijdstip te komen sporten?
Een promotie met gratis maanden is altijd extra bovenop het lidmaatschap. Het lidmaatschap gaat officieel in per eerstvolgende betalende periode. Daarom loopt jouw contract tot op z'n minst 1-3-2017. Hier kan ik niets aan veranderen. Je kunt het lidmaatschap eventueel wel overdragen aan een ander persoon. Dit houdt in dat jij samen met de andere persoon op de club het wijzigingsformulier invult en ondertekend. Zodoende ben je dan niet meer de pashouder.

Verder zal ik jouw feedback over het personeel doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling.

Nathalie van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Anne88hilversum