Klacht: te bizar voor woorden

op 14 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had op d.d. 15-3-12 een email ontvangen met de mededeling dat ik voortaan via de site van YF mijn gegevens en gebruik kon nazien. Na mij te hebben aangemeld op de persoonlijke pagina van YF, bleek dit niet te werken.
Ik heb hier op op d.d. 16-3-12 een mail gestuurd, dat dit niet mogelijk was.
Op 4-7-12 eindelijk na vele klachten dit antwoord gekregen op al mijn klachten vanaf maart ’12!!!!!!!!!!!.

Geachte Meneer/mevrouw,

Wij hebben uw schrijven in goede orde ontvangen. Naar aanleiding van uw klacht op 25.06.2012 sturen wij u de volgende informatie.

Wij betreuren dat uw vertragingen heeft opgelopen met het bekijken van uw facturen en specificaties op My Youfone. Wegens vernieuwingen hebben wij vertraging hierop gehad. Vanaf heden kunt u zorgeloos alles bekijken op My Youfone.

Het punt dat u niet kon bellen en gebeld worden in Spanje is doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Wij hadden ook een blokkade voor het gebruik van uw abonnement in het buitenland de eerste vier maanden. Na de 4e maand werd de blokkade eraf gehaald. Dat was een voorwaarden die Youfone hanteerde sindskort is die voorwaarden ook verwijderd en kunt u zorgeloos gebruik maken van uw nummer in het buitenland.

Wegens de redenen kunnen wij u geen compensatie bieden van 200 Euro. U kunt uw abonnement ook niet per direkt beindigen. U kunt alleen opzeggen aan het eind van uw contractsduur.

Hopend u voldoende geinformeerd te hebben

Op 6 mei 2012 ben ik p vakantie gegaan naar Spanje. Op het moment dat ik de welkomsboodschap per sms kreeg, probeerde ik man echtgenoot op te bellen, om te laten weten dat ik geland was, wat niet lukte.
Ik heb direct bij mijn vakantieadres via de persoonlijke pagina een mail gestuurd, waarop ik geen bevestigingmail heb ontvangen. Hierop heb ik mijn echtgenoot gevraagd de volgende dag telefonisch contact op te menen met het 0900 nummer van YF. Mijn echtgenoot gaf aan dat er niet werd opgenomen.
Nogmaals een klacht ingediend, ook hier geen enkel reactie op ontvangen.
Op d.d. kreeg ik na geloof ik 7 klachten incl. het indienen van een claim van € 200 (staat op hun site bij hun voorwaarden) een mailtje!!!!!
Zij stellen (hoe dom) in deze mail dat er in de voorwaarden staat dat je minimaal 4 facturen (maanden) zou moeten betalen, alvorens de buitenland blokkade eraf gehaald zou worden. In al mijn klachtbrieven heb ik uitgelegd dat ik al 7 facturen had betaald, dus dat dit antwoord nergens op sloeg.
Hierop was het natuurlijk weer niet mogelijk om direct op deze mail te reageren, nee ik moest weer naar mn persoonlijke pagina, wat ik niet meer heb gedaan (kafkaiaanse toestanden worden het bij YF)
Begin juli was ik in Duitsland, en ja hoor, wederom geen belmogelijkheden.

Ik heb het bedrag van 49.04 wat mbt mei berekend was laten storeneren en het bedrag berekend wat ik extra kwijt was aan smsen en dataverkeer ad € 22,56 hiervan afgetrokken en heb een bedrag van € 26.48 direct weer overgemaakt. (om iedereen incl. mijn werkgever waar ik bel afspraken mee had te melden dat ik geen mogelijkheid had om gebeld te worden of om zelf te bellen.)
Ik heb in situaties waar ik echt met mijn werk moest bellen, de telefoon van mijn vriendin gebruikt en had haar € 50 gegeven voor de overlast zeg maar, wlke ik niet heb verrekend, maar hiervoor totaal een claim heb ingediend bij YF

Direct kreeg ik een mail van Direct Pay Service……dat ik per direct zou worden afgesloten, dit is nu per 10-07-12 gebeurd.
Het vervelende van alles is dat ik in stervensbegeleiding zit van een goede vriend en ik bereikbaar moet zijn. Door mijn boosheid, veroorzaakt door YF
Ik heb nu direct het gestorneerde bedrag € 22.56 weer overgemaakt en bij de mededelingen gezet: onder protest en aansluiting met spoed herstellen ivm sterfgeval. Ik denk dat zij hier maling aan hebben, maar ik ben het zo zat. Gelukkig loopt mn abonnemnet per oktober af!

– zijn onbeschoft
– reageren totaal niet op klachten die via hun eigen site worden ingediend
– je hier geen kopie van ontvangt op de mail, zodat je niets kan bewijzen
– houden zich niet aan hun eigen voorwaarden (waarom hebben ze mij niet gebeld en excuses aangeboden, het is toch kafkaiaans als je ziet waarom dit allemaal heeft kunnen gebeuren. ZIJ HEBBEN NA 4 MAANDEN DE BLOKKADE ER NIET AFGEHAALD, NU NA 8 MAANDEN NOG NIET
– komen ze uiteindelijk met een reactie waarvan de honden geen brood lusten (zie boven)

Verder kan ik u melden om eens een kijkje te nemen bij Raddar en KASSA, en vele andere fora je schrikt je rot!!

dat ik ten 1e wordt aangesloten (wegens het feit dat ik een vriend begeleid die dood gaat) had mij niet gerealiseerd ivm boosheid dat ik afgesloten zou worden

Dan excuses en een tegemoetkoming in de gelden schade

Beeeindiging van contract PO (loopt tot okt. 12)

Bij voorbaat dank voor uw moeite, want er zijn nogal wat klachten over dit bedrijf

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht geertje007

4 jaren geleden - Ik heb inmiddels dankzij Radar, die bemiddeld heeft 250 euro schadevergoeding ontvangen, maar ben wel weg bij YF

Alle klachten die gemeld zijn door geertje007