Klacht: schadevrij stellen ongewenste dienst (whatsringing)

rjmd op 13 juni 2012 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na ontvangst van telefoonrekening heb ik vernomen dat ik 6 weken geabbonneerd ben geweest op ‘Whatsringing’, ik heb hier nooit mee ingestemd. Na uitzoeken hoe ik toch op deze dienst geabbonneerd ben geraakt blijkt dat het samen ging met een update van mobiel facebook. Dit is iets waar ik nooit gebruik van zou maken wanneer ik weet dat het extra kosten met zich meebrengt.

Nu heb ik totaal geen gebruik gemaakt van deze dienst, en wil graag mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

schadevrij stellen van de gemaakte kosten (6 keer 5 euro, dus in totaal 30 euro retour op mijn rekening nummer, zie extra informatie)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Targetmedia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Targetmedia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Targetmedia

Heeft op 08 augustus 2018 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klachtmelder,
Targetmedia is sindskort actief op Klacht.nl. Wij zullen iedere klacht dan ook inhoudelijk behandelen. Het gaat hier echter om een gedateerde klacht die waarschijnlijk al eerder via één van onze andere kanalen is opgelost. Derhalve sluit ik hierbij de klacht af. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik u vragen om de klacht opnieuw te melden zodat we alsnog tot een oplossing kunnen komen
Met vriendelijke groet,
Danielle
Targetmedia support team

Alle klachten die gemeld zijn door