Klacht: inschrijven op zelfstudie.be

Vicky Helsmoortel op 23 september 2022 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Op 9/9/2022 heb ik 35,11 euro overgeschreven via een website zelfstudie.be. Sindsdien heb ik nog steeds niet de dienst gekregen waarvoor ik heb betaald. Mails geraken niet door en het gevonden telefoonnummer is niet in werking. Op mijn betaalbewijs van de bank zie ik dat de betaling is gebeurd naar Targetmedia bv in Huizen. Jullie website is één van de eerste die ik tegenkom. Dus ik vermoed dat ik ben opgelicht.
Mvg Vicky Helsmoortel
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn centen terug hebben, maar ook dat de website niet meer actief is zodat ook anderen niet meer kunnen worden opgelicht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Targetmedia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Targetmedia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Targetmedia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Targetmedia

Heeft op 23 september 2022 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

U klaagt via een algemeen platform bij een ander bedrijf waar u uw aankoop niet heeft gedaan..... Targetmedia is een payment service provider. Wij zorgen voor de technische mogelijkheid dat een webshop zijn betalingen kan afhandelen. Zo werkt dat als u online iets koopt. U kunt de genoemde aanbieder van Zelfstudie.be bereiken via [email protected] Indien u volgende week nog geen reactie heeft ontvangen van deze aanbieder kunt u ons mailen met uw betalingsgegevens op [email protected] dan kunnen wij kijken of we u verder kunnen helpen in contact te komen met zelfstudie.be. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Targetmedia klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Vicky Helsmoortel