Klacht: Betaling

op 14 februari 2020 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ikheb op 3 februari 63,63 betaald met bancotant en heb nog altijd mijn product niet ontvangen hoe kom dat

Gewenste Oplossing:

Als ik betaald en mijn produkt zou ontvangen dan zou ik blij zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Targetmedia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Targetmedia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Targetmedia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Targetmedia

Heeft op 17 februari 2020 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

TargetMedia is een bedrijf met een vergunning van DNB dat in opdracht van online winkeliers en aanbieders betalingen via iDeal, Credit Card en andere betaalmethoden afhandelt. Wij leveren alleen de achterliggende technische systemen voor de afhandeling van betalingen. Voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Indien u niet meer weet waar u de bestelling heeft gedaan kunt u contact opnemen met klantenservice@targetmedia.eu zodat wij de betaling kunnen opzoeken. Ook kunt u dit zelf nazoeken via www.targetsupport.eu

Alle klachten die gemeld zijn door Lovelie