Klacht: Afschrijving Targetmedia € 10 per maand via KPN factuur

G. van Duijn op 08 november 2021 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 13 september 2021 wordt maandelijks door Targetmedia € 10 kosten via mijn KPN factuur in rekening gebracht. Ik weet echter niet waar dit voor is, ik heb naar mijn beste weten geen abonnementen of online games besteld. Telefonisch kun je de klacht niet melden bij Targetmedia. Wel verwijzen zij via een antwoordapparaat naar de website www.targetsupport.nl, waar je info zou kunnen krijgen over de in rekening gebrachte kosten. Op die website moet je o.a. je bankgegevens invullen en dat ga ik gezien deze situatie niet doen. Ik wil dus dat de betalingen stoppen, maar weet niet hoe!

Gewenste Oplossing:

Dat het maandelijks in rekening brengen van € 10 onmiddellijk stopt en dat de reeds geïncasseerde bedragen (€ 20) wordden terugbetaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Targetmedia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Targetmedia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Targetmedia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Targetmedia

Heeft op 22 november 2021 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

De consument is door TargetMedia doorgestuurd naar het juiste bedrijf Online Spelen en geadviseerd te mailen naar adres [email protected] en dienst zal worden afgemeld. Onlinespelen beslist over mogelijkheid refund.
TargetMedia klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door G. van Duijn