Klacht: Waar blijft mijn bestelling

op 10 juni 2018 over Target Master in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 25-05-2018 een bestelling gedaan met nr 2013347,op 28-05-2018 netjes betaald(€100,90)op 01-06-2018 kopie ID opgestuurd,en daarna niets meer vernomen van target masterluchtbukswinkel.nl
Ik vind dat ze bij target master iets beter zouden kunnen meewerken,aangezien ik ook aan mijn verplichtingen heb gedaan bestelling,betalenID,of op zijn minst even laten weten hoe het er voor staat met mijn bestelling,qwa levertijd en of ik mijn bestelling nog kan verwachten of dat ik mijn geld terug krijg of dat ik er naar mijn geld kan fluiten.

Ik zou tevreden zijn als ik op korte termijn mijn bestelling geleverd krijg of als hun mij laten weten hoelang het nog gaat duren,daar mijn vrouw en dochter dit als vaderdag kado in gedachten hadden zou het voor hun ook leuk zijn dat het kado optijd geleverd zou zijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Target Master

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Target Master nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed Benning