Klacht: Slechte communicatie

op 03 juni 2018 over Target Master in de categorie Internetshops - Algemeen

Heb 9mm koppen besteld en vergat een kopie van mijn verlof mee te sturen. Pas na dagen kwam ik hierachter omdat ik vroeg waar mijn bestelling bleef. Was dus handig geweest dat dit direct even was vermeld. Vervolgens bleek dat ik een pagina van m’n verlof niet mee had gestuurd. Kwam ik ook pas weer na dagen achter nadat ik had gevraagd waar m’n bestelling bleef. De reactie van Target-master.nl ook wel bekend als herlaadwinkel.nl was zeer geïrriteerd en bijzonder klantonvriendelijk. Ik heb als nog het ontbrekende blad gestuurd. Vervolgens gevraagd of ze het hadden ontvangen. Pas weer na dagen een zeer geïrriteerde reactie. Heb gezegd dat als ze het allemaal te veel moeite vinden ze de betaling mogen annuleren of alsnog het bestelde product mogen leveren. Aan hen de keuze. Ze kozen ervoor om het geld te retourneren. Conclusie: slechte service, moeilijke en trage communicatie kortom niets bestellen.

Is helaas niet meer mogelijk bij dit bedrijf. Zie de beschrijving van mijn klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Target Master

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Target Master nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J. Kuitert