Klacht: Richtkijker

op 05 april 2016 over Target Master in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik had een richtkijker gekocht, en volgens de Side was deze op voorraad, maar na de kijker te hebben betalen, kreeg ik een mail dat de kijker niet op voorraad was, en dat dit wel 2 à 3 weken kon duren voor hij bij hun in de vestiging zou zijn en dan naar mij toe opsturen.
Ik heb meteen gereageerd, en eiste van hun dat ze de bestelling konden annuleren, en dat ik af zag van de aankoop, waarop ik ook meteen een bevestiging kreeg dat de richtkijker geannuleerd werd.
Maar ik heb nog geen geld terug gezien, en het gaat toch over een bedrag van €180,00 en dat vindt ik veel geld om te laten zitten.
Ik heb nu meerdere malen geprobeerd contact tekeningen per mail en per telefoon, maar ik krijg geen man aan de lijn. Ik wacht nog een week af en dan ga ik zelf maatregelen nemen, een ritje Naar het noorden des lands, en ga dan mijn geld letterijk en figuurlijk terug halen.
Niet goed schiks dan maar kwaad schiks, want hier hou ik niet van.

Of jullie wat voor mij kunnen betekenen dan hoor ik dit wel van jullie,

Vriendelijke groet
Jos Niessen
06-53938584

Als ik mijn geld terug heb.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Target Master

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Target Master nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Niessen