Mijn Klacht:
Op donderdagavond tablet Acer iconisch one 10 gekocht. Vrijdagnamiddag geïnstalleerd. Kind van 9 heeft hem zelf betaald en speelt er mee en merkt op er loopt een rode streep over t scherm.Zondagmiddag kijkt vader. Klopt idd. Gaat op internet kijken. Komt meer voor..advies terug naar winkel. Maandag middag contact opgenomen met verzekering via mediamarkt afgesloten. Zeggen daar. Ga naar winkel en ruil om. Na werktijd naar winkel wordt afgedaan als gebruikschade moet opgestuurd duurt 2 weken. Terwijl we vertrekken op vakantie. Valt nergens over te praten en verschuilen zich achter gebruikschade. Koop je iets voor mee op vakantie en mag je ervan uit gaan dat t werkt wordt dat kind zo afgescheept. Gewoon waardeloos. Kind zelf voor gespaard. Kost vermogen voor hem en dan zo teleurgesteld worden.
Gewenste Oplossing:
Voor bedrijf was t zo makkelijk op te lossen geweest. Geeft hem een ander tablet. Kind happy op vakantie en zeer tevreden klant. Nu tablet met streep mee naar vakantie en dan verzekeringskwestie van maken. Want die hebben we ook nog afgesloten. Kosten totaal voor dat kind 149.00. Wij als ouders betalen verzekering dan nog van 38 euro en dan dadelijk eigen risico minimaal 15 euro en minimaal 2x parkeerkosten binnenstad.....En heel hoop onvrede..En dikke tranen bij een kind.
Voor mij geen mediamarkt meer
