Klacht: tablet van 4 dagen oud met strepen in scherm wordt aangemerkt als gebruikschade

op 11 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op donderdagavond tablet Acer iconisch one 10 gekocht. Vrijdagnamiddag geïnstalleerd. Kind van 9 heeft hem zelf betaald en speelt er mee en merkt op er loopt een rode streep over t scherm.Zondagmiddag kijkt vader. Klopt idd. Gaat op internet kijken. Komt meer voor..advies terug naar winkel. Maandag middag contact opgenomen met verzekering via mediamarkt afgesloten. Zeggen daar. Ga naar winkel en ruil om. Na werktijd naar winkel wordt afgedaan als gebruikschade moet opgestuurd duurt 2 weken. Terwijl we vertrekken op vakantie. Valt nergens over te praten en verschuilen zich achter gebruikschade. Koop je iets voor mee op vakantie en mag je ervan uit gaan dat t werkt wordt dat kind zo afgescheept. Gewoon waardeloos. Kind zelf voor gespaard. Kost vermogen voor hem en dan zo teleurgesteld worden.

Voor bedrijf was t zo makkelijk op te lossen geweest. Geeft hem een ander tablet. Kind happy op vakantie en zeer tevreden klant. Nu tablet met streep mee naar vakantie en dan verzekeringskwestie van maken. Want die hebben we ook nog afgesloten. Kosten totaal voor dat kind 149.00. Wij als ouders betalen verzekering dan nog van 38 euro en dan dadelijk eigen risico minimaal 15 euro en minimaal 2x parkeerkosten binnenstad.....En heel hoop onvrede..En dikke tranen bij een kind.

Voor mij geen mediamarkt meer

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht cvdp

6 maanden geleden - Na 2 dagen gebeld Door mediamarkt. Navraag over klacht gedaan. Op vrijdag 15 juli wederom telefoon gehad. Servicecentrum eindhoven heeft klacht bekeken en vraagt om tablet met storing naar de winkel te brengen. Er ligt een nieuw exemplaar klaar zodat zoon MET een goed tablet op vakantie kan gaan. Een jongen zoooo blij gemaakt. Zo hard gespaard om tablet voor vakantie te kunnen kopen en dan de grote teleurstelling. Nu is hij super blij. Jammer dat t niet meteen opgelost kon worden maar mediamarkt Eindhoven toch bedankt dat t alsnog opgelost is.

Alle klachten die gemeld zijn door cvdp