Klacht: tablet stuk en verzekerd

op 17 december 2012 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn tablet is inmiddels 5 weken onderweg en na veel navragen bij het filiaal van de aankoop duurt het nog zeker twee weken terwijl ik heb gelezen dat ze een 21 dagenbeleid voeren, dus wou ik proberen om het hogerop te zoeken bij scheer en foppen maar je kunt nergens heenbellen of je moet 2,50 euro per minuut willen betalen terwijl er staat vermeld lokaal tarief

Gewenste Oplossing:

gewoon een nieuwe tablet en in elk geval binnen een afgesproken tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

Scheer en Foppen

Heeft op 29 september 2014 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Door inlogproblemen is het voor ons helaas niet mogelijk geweest om via deze website te reageren.
Onze excuses voor het mogelijke ongemak.

Met vriendelijke groet,

consumentenservice
Scheer en Foppen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bert9503