Klacht: laptop veel te lang weg ivm reparatie!

op 17 mei 2016 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn dochter heeft nu 3.5 week geleden een laptop ter reparatie weggebracht,dit zou uiterlijk 2 week duren,ze heeft het nodig voor haar studie waardoor ze nu erg achterloopt!!! paar keer in winkel geweest,gebeld.ze hadden beloofd dat vandaag terug zou zijn,wat bleek nu dat het NOG steeds in reparatie is!!! en nu hoe verder,dochter loopt steeds verder achter want alles staat op haar laptop…..
winkelbediende erg nonchelant hierover en wij kopen nooit weer bij Scheer en Foppen,wat een service!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

nou ik ben ECHT NIET TEVREDEN!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheer en Foppen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheer en Foppen

Heeft op 18 mei 2016 om 08:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw Martena,

Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. We vinden het vervelend dat er een probleem is ontstaan met de computer van u dochter en dat er onduidelijkheid bestaat over de reparatiestatus.We hebben vanmorgen contact opgenomen met de technische dienst. Het toetsenbord is inmiddels vervangen en de computer is op dit moment onderweg richting onze servicepartner. Zodra de computer bij ons filiaal is binnengekomen wordt u door onze collega's geïnformeerd. Onze excuses voor het mogelijke ongemak.

Met vriendelijke groet,

Consumentenservice
Scheer en Foppen

Alle klachten die gemeld zijn door 9635aa21