Klacht: tablet laat noet meer op binnen 3 weken na aankoop

op 24 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 30 mei jl. Heeft mijn zoontje een tablet van zijn spaarcenten gekocht om mee op vakantie te nemen. De tablet is nu 3 weken oud en laad niet meer op. Vanmorgen bij Media markt langs gegaan voor een oplossing. De tablet zou opgestuurd worden en dit duurt 2,5 week. Wij gaan over 2 weken op vakantie dit is dus geen goede oplossing. Nadat ik dit aangaf werd ik zeer onbeschoft te woord gestaan. Ik had het er maar mee te doen. Op mijn verzoek voor een nieuwe tablet werd lacherig gedaan dit zou alleen binnen 2 weken na aankoop gekund hebben. Nu heeft mijn zoontje dus geen tablet voor de vakantie. De manager zei letterlijk ” wij zijn uitgepraat”.
Ik ben het hier niet mee eens. De tablet is nooit gevallen of onbehoorlijk mee omgegaan ik eis mijn geld terug maar ook dit kan niet omdat de termijn van 2 weken is verstreken.
Zeer slechte service!!!

Ik zou graag een nieuwe tablet ontvangen nog voor wij op vakantie gaan.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjoppelaar