Klacht: Tablet geleverd zonder gratis toetsenbord/hoesje

Thierry Faidherbe op 10 september 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tablet besteld voor mijn verjaardag. Dit naar aanleiding van een email van SAMSUNG.
Ik heb met korting een tablet besteld.
Deze zou geleverd worden met gratis toetsenbord/hoesje (waarde € 105).
Tablet is geleverd (ik zal u niet vertellen hoe dit proces gegaan is, schandalig) echter zonder dat gratis toetsenbord/hoesje.
Inmiddels 5 keer met SAMSUNG gebeld, dagen bezig met klantenservice van SAMSUNG via WhatsApp… het schiet niet op.
Mijn geduld is op. Er wordt mijn vouchercodes beloofd zodat ik een toetsenbord/hoesje kan bestellen. En vervolgens zijn ze sinds 1 september jl. hiermee bezig.
Hoe nu verder?

Gewenste Oplossing:

Dat men bij SAMSUNG de vouchercodes stuurt OF dat SAMSUNG dat gratis toetsenbord/hoesje voor een tablet Tab S6 Lite stuurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thierry Faidherbe