Klacht: T.V. van philips type55pus7502/12

op 09 februari 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op 26-01-2018 deze tv gekocht bij de Mediamarkt op maandag 29-01-2018 is de tv afgeleverd op 30-01-2018 geïnstalleerd en meteen viel ons op de tv staat scheef ( helt achterover ) even gemeten en tussen boven en onder zit 2,5 cm verschil.
Contact opgenomen met de Mediamarkt en daar hebben ze alle moeite gedaan en bij een andere tv gekeken die ook scheef stond of dit af te stellen is ( blijkt van niet ) door de Mediamarkt is de klacht doorverwezen naar Philips.
Daar volgende een mail op Van Philips ( een zekere Hugo) met de mededeling om foto,s van steun /voet en witte sticker op te sturen vervolgens geen reactie van Philips en zelf maar weer gemaild, op 7-2-2018 reactie van Dylan die het overgenomen heeft van Hugo , naar aanleiding van de foto,s zegt deze dat de tv een beetje scheef staat ( niet een beetje 2.5 cm !!!! ) en dat dit binnen de productspecificaties valt , dit slaat helemaal nergens op . meteen gebeld met klantenservice van Philips 0900-2020871 en wat ze daar voor antwoord geven heb ik nog nooit mee gemaakt , wij kunnen verder niets voor u doen ( dit is toch GEEN service .
Vervolgens weer terug ( voor de 4e keer ) naar de Mediamarkt en geholpen door een vriendelijk verkoper ( Vincent ) ook deze heeft contact met Philips gehad en ze doen daar niets mee , terwijl dit gewoon een productie fout is deze steun is te licht voor een 55” tv !!!!!!
Mediamarkt komt nu zelf met een oplossing door de tv aan de muur te hangen steun /gootje en installeren kost totaal 320 euro waarvan de Mediamarkt 120 euro voor de rekening neemt en ik dus nog 200 euro bij moet betalen .

Wij zijn pas tevreden als Philips deze fout erkend , want bij navraag en internet blijken alle steun niet in orde ,en dat ik alsnog van Philips 200 euro overgemaakt krijg voor de extra kosten die ik heb moeten maken om een PHILIPS TV recht neer te kunnen zetten .

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert en Ellie