Klacht: Samsung airbuds actie

op 24 maart 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Geen stijl t-mobile ik heb 12 feb de nieuwe s20 ultra besteld ivbm de actie air buds samsung ik heb extra sneller verlengt en moet daar voor betalen dat is geen probleem heb er tig keer achter aangebelt of mijn opdracht goed is gegaan telkens te horen gekregen dat het goed was en dat ik ruim optijd was voor de actie 1 van de eerste nota bene en nu krijg ik te horen dat de eeste order geannuleert is en dat ze het opnieuw hebben gedaan dat is ook geen probleem alleen het lange wachten aangezien ik mijn s20 ultra de 15 03 al zou krijgen met airbuds en dat dit nu niet doorgaat doordat t mobile hem weer heeft doorgevoert 2x en het nu geen actie meer is en ik dus de airbuds niet krijg waar het mij dus om ging ik hoop dat jullie mij hiermee helpen en alsnog mij de airbuds doen ps ik heb 4a5x erachter aangebelt en ook ik heb deze gesprekken op een recorder ap staan ik ben al jaren klant heb t mobile thuis 2x zakelijk abo en een tablet abo ik hoop zo spoedig mogelijk van jullie te horen mvg wilbrink afbouw

Waneer t-mobile mij belt en zegt de air buds komen eraan

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wiebe15101975