Klacht: Glasvezel niet gelukt

op 26 maart 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Paar maanden geleden kregen we een aanbieding via de mail voor t mobile thuis. Die hebben we toen aangevraagd. Na een maandje konden we een afspraak in plannen met reggifiber om het glasvezel te laten installeren. Dus die zijn toen gekomen maar aangezien ik in een flat woon is dat niet gelukt. De man van reggifiber gaf aan dat ze een aanvraag gaan doen bij de gemeente als ze konden boren om een weggetje te maken voor de glasvezel kabel, dus we zouden nog antwoord krijgen. Nu zijn we al 5 maanden verder we kregen geen telefoontje van de reggifiber of tmobile om het verder te gaan afhandelen. Op 29 oktober 2019 kregen we de welkomst mail van tmobile met de nieuwe vaste nummer. Op 18 februarie 2020 kregen we een email van tmobile met dat de aanvraag voor tmobile thuis geannuleerd is, maar ik heb niks doorgeven. En op 27 maart 2020 kregen we de melding dat t mobile €75 gaat incasseren.

Mijn vraag is waarom vragen ze überhaupt om die €75 voor niks terwijl ik helemaal niet heb doorgeven voor annulering. Deze hele probleem ligt zelf bij reggifiber en tmobile die moeten het zelf met elkaar oplossen.

Ik ben pas tevreden als jullie mij kunnen helpen met deze klacht aangezien dat ik al een paar keren tmobile zelf heb geprobeerd te bellen maar die laten mij altijd meer dan een uur in de wachtrij staan aan de telefoon.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mr. Khaled