Klacht: Gestolen TVdecoder en vervanging hiervan

op 31 maart 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Op 20 maart zou ik overstappen naar T-mobile omdat Tele2 geen glasvezel abonnementen heeft. Op 17 maart had ik nog steeds niets ontvangen, terwijl op post.nl stond dat er een pakket zou worden verzonden maar nog niet ontvangen door post.nl. Bel de klantenservice. Op 18 maart krijg ik een doos toegeworpen door een post beambte, met een gat in de deksel. TV receiver er uit gehaald! Weer bellen, dit heb ik iedere dag gedaan, tot op de dag van vandaag, 31 maart 2020. Iedere keer weer een andere smoes. Eerst moest uitgezocht worden waar de tv receiver gestolen was. Sorry hoor, maar ik als klant ben daar niet mee geholpen. De afgelopen 1,5 week veel smoezen gehoord. De laatste is dat hun verzendsysteem of zo iets niet goed werkt. Gek wordt ik ervan. Binnen zitten oké, maar dan ook geen tv……Nu wordt hij misschien 2 april verstuurd, maar dat is ook niet zeker. Als klant ben je overgeleverd aan een back-Office en een klantenservice die niets anders doen dan pappen en nat houden.

Als ik een tv receiver heb en als compensatie van geen tv en uren aan de telefoon wachten op de klanten service, 2 maanden geen abonnement kosten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisabethfc