Sinds 9 december is mijn nummer 06----------- uit de lucht. Ik zal het uitleggen;
Ik was jarenlang een tevreden klant van Tele2 en eind vorig jaar heb ik besloten om de overstap te maken naar T-Mobile. Nummeroverdracht zou plaatsvinden op 4... Lees meer
In November heeft T-Mobile mijn router naar een verkeerd huisnummer gestuurd. PostNL heeft de router weer mee teruggenomen. Ik heb T-Mobile gebeld. Zij zeiden dat ze m'n huidig account zouden afsluiten, een nieuw account aanmaken en een nieuwe router opsturen.... Lees meer
Ik zou geld terugkrijgen van t-mobile maar ze doen zo verschrikkelijk moeilijk en bellen niet terug. Wat een ongelofelijke bende is het daar. Klantenservice is een 100% farce!!!! Wat een lachertje en slecht uithangbord voor zo een grote organisatie.
Op... Lees meer
Ik ontvang bijna dagelijks telefoontjes van derden die ik niet ken en toch beweren ze terug te bellen omdat mijn nummer 0646365941 aan hun kant verschijnt dat ik naar hen heb gebeld !! Er is duidelijk een probleem en... Lees meer
Zojuist werd ik gebeld door T-Mobile (of een bedrijf dat namens hen belt) om over te stappen. Na de mededeling dat ik daar niet in ben geinteresseerd kreeg ik niet aflatende vragen zoals Waarom niet?,Het (de kabel) ligt er al... Lees meer
Op de website van T-mobile verlenging geregeld en bijna € 1000,-- euro voor een nieuw toestel betaald welke direct leverbaar zou zijn.
na afrekenen pas te horen gekregen dat mijn bestelling pas na 12 dagen geleverd zou worden.
Contact gehad met de... Lees meer
1 klacht wordt daarna 2 en 3 en 4.
Wel verbluffend als je beld voor nieuwe abbenoment dan krijg je gelijk iemand aan de lijn bel je voor storing dan kan het maar zo 15 tot een 30 duren. Lees meer
Graag wil ik eerst vermelden dat de gesproken medewerkers erg netjes waren en hebben gedaan wat ze konden.
Wat een geklungel daar bij T-mobile. Ik zal bij het begin beginnen.
Altijd een mooi moment als je eindelijk op jezelf gaat wonen. Er... Lees meer
T-Mobile thuis is een regelrechte ramp. Het was al een heel karwei om het thuis pakket aangesloten te krijgen waarbij T-Mobile totaal geen ownership neemt enof proactief zelf dingen oplost. Alles leggen ze bij de klant neer die vervolgens met... Lees meer
Op 8 december een Iphone 12 besteld bij T-mobile en € 164,39 aanbetaald.
Op 10 december de telefoon geannuleerd en na 3 telefonische toezeggingen, nog steeds niet mijn geld niet terug ontvangen.
Vandaag weer gebeld en nu voor de derde... Lees meer