Klacht: T.a.v. Dhr. Huub Vermeulen, directeur operations en fulfillment bol.com

op 22 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik wilde een bestelling doen waarvoor direct betaald moest worden, dit wilde ik deels met airmiles doen. Tijdens het betaalproces bleef de betaalstatus staan op de melding “wacht op akkoord betaling” en vervolgens werd het contact met bol.com verbroken en is de definitieve bestelling dus uiteindelijk niet geplaatst. De volgende dag bleek dat de 16.402 airmiles (is geld!) door bol.com toch afgeschreven waren.
Direct klantenservice gebeld, de medewerkster (helaas geen naam) verzekerde mij dat de airmiles binnen 24 uur teruggestort zouden worden, zo niet dan kon ik weer contact opnemen. Nu weer gecheckt maar niets ontvangen en zojuist weer gebeld met de klantenservice/Lyn uit Maastricht. Zij verteld mij nu dat de airmiles in de vorm van een tegoedbon ! voor mij bij bol.com gereserveerd staat! Dit houdt in dat ik nu verplicht ben om een bestelling te doen bij bol.com!
Dit is wettelijk absoluut niet toelaatbaar en lijkt aardig op frauduleus handelen. Ik wens mijn airmiles gewoon teruggestort te krijgen.
Er is door mij geen definitieve bestelling gedaan, laat staan door bol.com iets geleverd. Dus ik wil het onterecht afgeschreven bedrag/airmiles gewoon retour.
Ik verwacht hierop uiterlijk dinsdag 21 januari van u bericht.
met vriendelijke groet,
A.Huijgen

Omdat de medewerkers van de klantenservice niets anders kunnen zeggen dan dat zij geen mogelijkheid hebben om hierin iets te betekenen wil ik dat deze klacht ter behandeling doorgestuurd wordt aan:
Dhr. Huub Vermeulen
directeur operations en fulfillment bol.com

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Heeft op 06 februari 2014 om 15:47 geantwoord

Opgelost? Men heeft wel laten weten dat de 16.402 airmiles teruggestort zullen worden, maar ik heb nog niets ontvangen. Totdat dit daadwerkelijk bijgeschreven is blijft de klacht vacant.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 06 februari 2014 om 16:26 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Inmiddels heeft u met ons contact gehad.

Bol.com Webcare team

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door AHuijgen